FOLLOW | DASHBOARD
Diary Suraya
♥ Diary Suraya ♥

// Be Mine Forever ♥
The Girl Entry Scream Credits
Tesl interview
16 Apr 2012, 21:15 , 0 comments

dah berape lama aku tinggalkan sekolah ? 4 bulan kott . okay . so selame tue lah aku tak buat essay :) cool kan ! tiba-tiba kena buat essay time interview tadi . ohmyy ! aku gelabah tahap itik lah . buat essay pasal dangers of social networks . aku tak tahu lah ape yg aku merepek dalam essay tue . yg semestinya essay macam budak tadika . tulisan pun macam doktor pun ade . haha . kau ade ? tarak ? so better kau diam . aku tak hebat macam kamu semua . aku nak cakap noghori boleh lah . tapi moment nak interview seorang demi seorang tue paling kelakar . banyak sangat buat perangai pelik-pelik . ade yg bila speaking mesti akhir dia ckp lah . contohnya . ( okay lah , i'm from seremban lah , you can call me suraya lah ) haha . ade yg bila keluar dari bilik tue ckp 'weyh ! best gila ! aku nak interview sekali lagi boleh tak ? ' tapi bila giliran aku . biase-biase je . sebab aku sangat terlalu amat nervous ! tapi dia tanya soalan yg simple . semua pasal diri aku . isu semasa tarak okay . alhamdulilah . act aku takut kalau dia tanya pasal PTPTN -.- okay aku benci . haha . seriously aku tak mengharap dapat uitm sebab aku memang tak layak . nak cakap minat tesl pon jauh sekali . balik dari interview terus membuta . zzzzZZ  . macam penat sangat lah kan . haha . itu hobi aku yg sebenar :)
OLDER POST // NEWER POST