FOLLOW | DASHBOARD
Diary Suraya
♥ Diary Suraya ♥

// Be Mine Forever ♥
The Girl Entry Scream Credits
unfriend
23 Mar 2012, 15:24 , 0 comments


ape nie ? gaduh lagi ke ? suka hati kau lah nak kutuk ing aku macam-macam . aku tak heran pon . aku pon terima ape yg ko cakap tue sbb semua orang tak sempurna . so kena lah terima . kan kan ? tapi sebelum nak cakap pasal orang laen . please cermin diri tue kat cermin .ape ! takde cermin ? datang rumah aku . pilih je mane satu cermin . haha . nak cakap aku bajet hot pulak . kau tak puas hati kat aku sbb laen . tetebe cakap pasal style dreesup aku yg bajet hot tue bak kate kau lah . suke hati aku lah nak pakai ape . aku cuma jadi diri aku . okey . nak bagi satu nasihat kat korang semua . korang kena lah yakin dekat diri sendiri . tak perlu nak tiru style orang laen . just be yourself . itu akan membuatkan orang senang hati bersama anda . hey kawan    yg bermuka topeng ! kau jangan pikir ko akan aman ape yg kau dh buat okey . sbb tuhan maha adil  :)



OLDER POST // NEWER POST